מומחה לכירורגיה אורתופדית
וניתוחי עמוד שדרה

מומחה לכירורגיה אורתופדית וניתוחי עמוד שדרה

דיסק צווארי ניתוח

בזכות עמוד השדרה אנו יכולים להלך בזקיפות קומה. על מנת לאפשר ניידות ותנועה גמישה, בנוי עמוד השדרה לא באמת כעמוד אלא מחוליות נפרדות. בין החוליות שוכן לו דיסק עשוי סחוס. אם ישנה פציעה או כאבים, עשוי הרופא לאבחן כי דיסק צווארי ניתוח יכול לעזור. על מנת להבין את החשיבות של ניתוחי דיסק צווארי חשוב לדעת למה משמש הדיסק. מדוע, אם כן, פריצת דיסק ניתוח עשוי להיות חשוב? מכיוון שהדיסק משמש כמעין קפיץ או בולם זעזועים חיוני. אם חשים כאב בצוואר, אם יש מגבלה בתנועה, ניתוחי פריצת דיסק צווארי יביאו לשיפור דרמטי במצב המטופל. ד"ר גד ולן, מומחה בעל שם לניתוחים אורתופדיים בקיא ביותר גם בכל הקשור עם דיסק צווארי ניתוח. כמנהל יחידה לניתוחי עמוד שדרה בבית החולים, מטופליו נמצאים בידיים הטובות ביותר.

ניתוחי דיסק צווארי

לפני שמבצעים דיסק צווארי ניתוח נדרש הרופא לבצע בדיקה של המטופל. מצד אחד, ניתוחי דיסק צווארי אינם ניתוחים שניגשים אליהם במהירות. מצד שני, פריצת דיסק ניתוח לא כדאי לדחות אם נמצא שמצבו של המטופל עשוי להחמיר. ניתוחי פריצת דיסק צווארי מציעים שיפור דרמטי באיכות החיים. דיסק צווארי ניתוח יכול להשיב את היכולת להניע את הצוואר ולחוש נינוחים הרבה יותר.

פריצת דיסק ניתוח

דיסק צווארי ניתוח יבוצע כאשר עולה כי טיפול שמרני איננו מסוגל להועיל. ניתוחי דיסק צווארי מבוצעים אך ורק לאחר שהמטופל מקבל הסבר מקיף על הפרוצדורה ורק לאחר שהליך לא פולשני לא הוכיח את עצמו. פריצת דיסק ניתוח, ההליך עשוי להידרש גם כתוצאה מסבל קשה מאוד של מטופל. הכאבים לאו דווקא ממוקדים רק בעמוד השדרה עצמו. ניתוחי פריצת דיסק צווארי נדרשים גם כאשר מטופל מתלונן על כאבים שיכולים להקרין לעבר הזרועות ולהקשות על ביצוע פעולות יום יומיות שונות. דיסק צווארי ניתוח יכול לטפל בפגיעות שונות, פציעות, לפתור מיחושים ונמלול.

ניתוחי פריצת דיסק צווארי

יש כיום אפשרות לבצע דיסק צווארי ניתוח גם בשילוב טכנולוגיות מאוד מתקדמות. אין ספק כי ניתוחי דיסק צווארי מחייבים מיומנות גבוהה מאוד של אורתופד מנתח. יחד עם זאת, פריצת דיסק ניתוח ניתן לבצע תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שמעניקים לרופא זווית ראיה ממש מבפנים. למידע נוסף אודות ניתוחי פריצת דיסק צווארי וכדי להבין על החלמה ושיקום לאחר דיסק צווארי ניתוח פנו לאחת המרפאות של הד"ר גד ולן (בבאר שבע ובתל אביב).

נשמח לעמוד לשירותכם

מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

מאמרים: