מומחה לכירורגיה אורתופדית
וניתוחי עמוד שדרה

מומחה לכירורגיה אורתופדית וניתוחי עמוד שדרה

טיפול בפריצת דיסק מותני

אף רופא איננו שש להמליץ על ניתוח בגב. אך אם אין מנוס, בהחלט יתכנו מצבים שבהם טיפול בפריצת דיסק מותני יתבצע בגישה ניתוחית. פריצת דיסק בגב טיפול יתכן וייעשה על ידי שילוב של טיפול בדלקת ביחד עם פיזיותרפיה. אך לא תמיד די בכך. ניתוח פריצת דיסק בגב טיפול יעיל יכול להביא לשיפור דרמטי. מדוע ניתוח פריצת דיסק טיפול עשוי להיות חשוב? לקבלת אבחון מקיף כמו גם טיפול בפריצת דיסק מותני, הנכם מוזמנים למרפאתו של ד"ר גד ולן. מנהל יחידה בבית החולים לניאדו ואורתופד כירורג מהשורה הראשונה.

פריצת דיסק בגב טיפול

מדוע בכלל עשוי להידרש טיפול בפריצת דיסק מותני? יש כמה וכמה סיבות לדבר. פריצת דיסק בגב טיפול בניתוח עשוי להידרש אם נקבע כי ללא טיפול שכזה עשוי להיווצר נזק נוסף. ניתוח פריצת דיסק בגב טיפול מומלץ אם המטופל מתלונן על כאבים קשים, המפריעים לתפקוד. ניתוח פריצת דיסק טיפול עשוי להידרש אם המטופל מדווח על שינויים בתחושה או שיש מגבלה בתנועה. טיפול בפריצת דיסק מותני עשוי לפתור גם רגישות לחום או לקור ותופעות שונות שהמקור שלהן עשוי להיות נוירולוגי או מכאני.

ניתוח פריצת דיסק בגב טיפול

טיפול בפריצת דיסק מותני יכול להיעשות בכמה גישות אפשרויות. הדבר תלוי במיקום המדויק של הפגיעה וכן בשיקולים רפואיים נוספים. פריצת דיסק בגב טיפול אפשרי הינו בשיטה אחורית, קדמית ולעיתים משולבת. העצבים אשר עוברים בחוט השדרה ואשר מעצבבים את הגוף כולו עשויים להוביל לכאבים מוקרנים. לעיתים, עולה כי כאבים ברגליים, בכפות הידיים, בישבן או בעורף נובעים למעשה מפגיעה בגב. ניתוח פריצת דיסק בגב טיפול יכול לפתור כאבים גם במקומות ממש בלתי צפויים. אפילו רופאים עתירי ניסיון מוצאים עצמם משתאים נוכח התוצאות הדרמטיות שעשוי להשיג ניתוח פריצת דיסק טיפול. בהחלט אפשרי כי לאחר טיפול בפריצת דיסק מותני המטופל יחזור לשגרה בתוך זמן קצר ביותר. במידה ונעזרים בקיבוע או ברגים, ההחלמה עשויה להיות ארוכה יותר.

ניתוח פריצת דיסק טיפול

על מנת לדעת כיצד טיפול בפריצת דיסק מותני יוכל לסייע לכם, דרושה בדיקה מדוקדקת על ידי אורתופד מומחה. אי אפשר לגשת אל פריצת דיסק בגב טיפול מבלי לערוך מגוון בדיקות ולנתח קודם לכן את התוצאות. לפני ניתוח פריצת דיסק בגב טיפול תפרטו את כל הסימפטומים ויבדקו חלופות. רק כאמצעי אחרון יבוצע ניתוח פריצת דיסק טיפול. נחוצה לכם חוות דעת או טיפול בפריצת דיסק מותני? ד"ר גד ולן יקבל אתכם באופן אישי, במרפאתו הקרובה אליכם.

נשמח לעמוד לשירותכם

מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

מאמרים: